Friday, April 5, 2013

Komuniti 1Malaysia Anjur Karnival Komuniti 1Malaysia di Kota Samarahan

Penduduk Kota Samarahan bakal berpeluang untuk menyaksikan Karnival Komuniti 1Malaysia.  Acara ini julung kali diadakan dengan sambutan yang meriah daripada agensi kerajaan, pihak swasta dan NGO.  Karnival ini dianjurkan oleh Jabatan Penerangan dan Komuniti 1Malaysia.  Datanglah beramai-ramai ke Halaman Samarahan!
Karnival 1Malaysia di Halaman Samarahan bermula hari ini
5 April 2013, Jumaat

KUCHING: Jabatan Penerangan Malaysia Sarawak dan Komuniti 1Malaysia (K1M) akan mengadakan Karnival Komuniti 1Malaysia di Halaman Samarahan pada 5 hingga 7 April ini.

Karnival yang berlangsung dari pagi hingga malam itu akan menyajikan pelbagai program menarik antaranya gerai pameran dan jualan agensi-agensi kerajaan, swasta dan NGO selama tiga hari berturut-turut.

Pada sebelah malam 5 April, artis-artis Pentarama akan menghiburkan para penonton dengan lagu-lagu popular terkini di samping mengetengahkan maklumat-maklumat berfaedah kepada masyarakat.

Pelbagai aktiviti riadah dan santai turut diadakan antaranya pertandingan futsal dan bola jaring membabitkan pasukan dari K1M terpilih.

Manakala sukaneka, pertandingan mewarna untuk kanak-kanak, pertandingan karaoke dan yang paling menarik pertandingan Ratu Kebaya adalah terbuka kepada orang ramai.

Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Salehuddin Klewan di talian 019-4846604.


0 comments:

Post a Comment

Pihak kami tidak bertanggungjawab di atas komen yang ditinggalkan di Suara Samarahan

My Blog List

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Free Web Hosting